Strona główna Strefa rodzica Galeria Kontakt Księga gości Plan lekcji RODO

Szkoła Rodzica

 

 

SZKOŁA RODZICA

2019/2020

1. WRZESIEŃ – WSPÓŁPRACA RODZICÓW I SZKOŁY MIARĄ SUKCESÓW EDUKACYJNYCH DZIECKA. WYTRWAŁOŚĆ

2. PAŹDZIERNIK – JAK POMÓC DZIECKU Z TRUDNOŚCIAMI W UCZENIU SIĘ? PRACOWITOŚĆ

3. LISTOPAD – KSZTAŁTOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I PATRIOTYCHNYCH W RODZINIE.  PATRIOTYZM

4. GRUDZIEŃ – ROLA RODZINY W ROZWIJANIU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECKA. ŻYCZLIWOŚĆ,  HOJNOŚĆ

5. STYCZEŃ – WPŁYW RELACJI MIĘDZYPOKOLENIOWYCH NA ROZWÓJ DZIECKA.  RODZINA

6. LUTY – RACJONALNE PLANOWANIE POZASZKOLNEJ AKTYWNOŚCI DZIECKA. SZACUNEK

7. MARZEC – NIEBEZPIECZEŃSTWA ZWIĄZANE Z NADUŻYWANIEM NOWEJ TECHNOLOGII. UCZCIWOŚĆ

8. KWIECIEŃ – ROLA RODZINY W PROFILAKTYCE UZALEŻNIEŃ. PRZYJAŹŃ

9.  MAJ – GRY PLANSZOWE JAKO ALTERNATYWNA FORMA AKTYWNOŚCI. UCZCIWOŚĆ

10. CZERWIEC – PRZYGOTOWANIE DZIECKA DO SAMODZIELNYCH WYJAZDÓW WAKACYJNYCH.  WDZIĘCZNOŚĆ

 

Poprzednie lata

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ RODZICÓW ZA KSZTAŁTOWANIE U DZIECKA SAMODZIELNOŚCI I TROSKI O EFEKTY WŁASNEJ NAUKI.

ROLA RODZICÓW W KSZTAŁTOWANIU POSTAW PATRIOTYCHNYCH U DZIECI.

WZAJEMNY SZACUNEK DLA WSZYSTKICH CZŁONKÓW RODZINY JAKO FUNDAMENT TOLERANCJI WOBEC INNYCH.

BUDOWANIE WIĘZI Z DZIECKIEM POPRZEZ WSPÓLNE AKTYWNOŚCI.

RODZICE JAKO PIERWSI PRZEWODNICY SWOJEGO DZIECKA PO WIRTUALNYM ŚWIECIE.

ZABURZENIA DEPRESYJNE U DZIECI I MŁODZIEŻY.

SZKOŁA PO REFORMIE EDUKACJI. /SZACUNEK/

KULTURA OSOBISTA I JEJ WARTOŚĆ W ŻYCIU CZŁOWIEKA./ŻYCZLIWOŚĆ/

ŁĄCZENIE TRADYCJI I NOWOCZESNOŚCI.

JAK JE POGODZIĆ W ŻYCIU RODZINNYM? /ŻYCZLIWOŚĆ/

KSZTAŁTOWANIE U DZIECKA SZACUNKU DO SWOJEJ I CUDZEJ WŁASNOŚCI. /UCZCIWOŚĆ/

RÓWNOWAGA POMIĘDZY ŚWIATEM REALNYM I WIRTUALNYM W ŻYCIU DZIECKA. /UCZCIWOŚĆ/

ROLA SWOBODNEJ ZABAWY W ROZWOJU DZIECKA. /PRZYJAŹŃ/

ROLA RODZICÓW W BUDOWANIU POCZUCIA WARTOŚCI DZIECKA. /PRZYJAŹŃ/

POMOC RODZICÓW W EFEKTYWNYM UCZENIU SIĘ DZIECKA. /RODZINA/

ROLA RODZICÓW W UCZENIU DZIECI SAMODZIELNOŚCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI. /RODZINA/

Jak wychować zgodne rodzeństwo?

Jak rozmawiać z dziećmi o wartościach?

Ekogazetka     

Dlaczego warto uczyć się języków obcych?

Jak zachęcić dziecko do nauki języka angielskiego? 

Konwencja praw dziecka

Razem z rodzicami wychowujemy dzieci na osoby uczciwe i prawdomówne

Przez żoładek do serca - wpływ właściwej diety na funkcjonowanie dziecka dyslektycznego

Jak radzić sobie z osobowoscią dziecka: stawianie granic, wzajemny szacunek

Już odkryłeś geniusz swojego dziecka? Rodzaje inteligencji

Wychowanie a postawy życiowe - optymizm i pesymizm

Wychowanie patriotyczne - rola autorytetów

Profilaktyka uzależnień.

Komunikacja w rodzinie.

Ptasia grypa.

Jak rodzice mogą wspierać dziecko w nauce?

Leworęcznym być. Ogólnopolska kampania "Szkoła bez przemocy".

Odpowiedzialność za siebie i własne otoczenie - swoją małą ojczyznę.

Zagrożenia współczesnej cywilizacji: alkoholizm, narkomania, komputeromania, sekty, konsumpcjonizm.

Wakacyjne zagrożenia

Echo moich słów w ustach dziecka - mój dobry przykład

Mechanizm powstawania plotki i jej szkodliwość

Kto trzyma pilota od TV

Warto rozmawiać z dzieckiem

Dysleksja

 

Szkoła i wychowanie



Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego we Wrocławiu, ul. Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław. Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: Tomasz Grzybowski, inspektor@coreconsulting.pl lub CORE Consulting sp. z o.o., ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych związanych z prowadzoną korespondencją e-mail znajdzie Pan/Pani na www.sp118.pl.

Menu

 


Szkoła partnerska w Indiach


Szkoły partnerskie w Anglii: